KÖNYVEK

Vendéglátás-Marketing

Kovács Tünde - Vaszari András: Professzionális értékesítés

A versenyszférában működő cégek sikerének egyik kulcsa a hatékony értékesítés. A legjobb termék és szolgáltatás is csak akkor hoz nyereséget, ha azt eredményesen tudjuk értékesíteni. Ehhez profi értékesítőkre van szükség, akik munkájukat magas szakértelemmel és elhivatottsággal végzik. E könyvben egyedülálló módszerességgel tárul elénk az eredményes értékesítés komplexitása és lépéssora, valamint azon belül az értékesítők teendője. Az olvasó hasznos stratégiai és taktikai útmutatást kap az üzleti kapcsolatteremtés előkészítésére, a kapcsolatépítés és kapcsolaterősítés módjaira. A szerzők rendkívüli fontosságot tulajdonítanak a széleskörű tájékozódásnak, az egyenrangú, partneri kapcsolat kialakításához szükséges információcserének, a hatékony üzleti kommunikációnak. Az érdeklődő fontos tanácsokat kap a könyvből ahhoz, hogy hogyan juthat megfelelő információkhoz, hogyan értékelje, elemezze azokat, használja fel az értékesítési tárgyalások során, és növelje értékesítési tevékenysége eredményességét. A könyv felhívja a figyelmet az üzleti kapcsolatok, mint emberi kapcsolatok lényegére, ahol a kapcsolatban résztvevők személyisége is teret kap.

TARTALOMJEGYZÉK​:

  • 1. Fejezet: Az értékesítés folyamata 
  • 2. Fejezet: Az értékesítési folyamat főszereplői 
  • 3. Fejezet: Kapcsolatteremtés és kapcsolatépítés 
  • 4. Fejezet: Az üzleti tárgyalások felépítése 
  • 5. Fejezet: Vásárlói pszichológia 
  • 6. Fejezet: A hatékony üzleti kommunikáció 
  • 7. Fejezet: Önszervezés és személyes hatékonyságnövelés

ADATLAP:

  • Cím: Professzionális értékesítés
  • Szerzők: Kovács Tünde és Vaszari András
  • Terjedelem: 256 oldal, 7 fejezet
  • Borító: keménytáblás
  • Kötés: cérnafűzött
  • Kiadó: MSPR Üzleti Iskola Kft.
  • Bruttó fogyasztói ár: 5500 Ft.

​Megrendelem


Vendéglátás-Marketing

Vaszari Tamás: VENDÉGLÁTÁS-MARKETING
Kézikönyv vendéglátó- és szállodaszakemberek részére

 „Amikor az étkezés végén a felszolgáló a vendégtől megkérdezi, hogy mindennel meg volt-e elégedve, és a válasz 'Igen', az még nem jelenti automatikusan, hogy az illető valóban vissza is tér majd. Hogy miért? Azért, mert rengeteg étterem van még, ahol a vendég szintén remekül érezte magát.” - írja előszavában Vaszari Tamás, a Vendéglátás-marketing c. könyv szerzője. A könyv írója hosszabb időt töltött Olaszországban, Franciaországban, Oroszországban és Ausztráliában, ami alatt végigjárta a világ legkitűnőbb éttermeit, hogy megfigyelje, mit teszi e helyeket valóban egyedülállóvá.

Az MSPR Üzleti Iskola jogelődje, a Gasztrotop Kft. által kiadott Vendéglátás-marketing c. könyv új színfolt a vendéglátó szakirodalomban. Tetszetős megjelenésű, jól tagolt kiadvány, amely 26 fejezeten keresztül mutatja be, hogy egy vendéglátó egység számára melyek a sikeres működés, és a kiugrás lehetőségei napjainkban. Olvashatunk benne marketingtervről, helyszínválasztásról, fogyasztásösztönzésről, reklámról, arculat-, hírnév- és márkaépítésről.

A könyv külön kiemelt érdekességei azok a listák, melyeken a szerző tételesen felsorolja a lehetőségeket, amik megvalósításával egy vendéglátó egység vonzóbbá teheti magát vendégei szemében.

 „E könyvnek minden vendéglátó egység és szálloda polcán ott a helye.”
Kovács Balázs értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes, Danubius Hotels Group

„Friss, szakmai szemléletű iránymutatás minden vendéglátósnak, akik remélhetőleg lesznek annyira bölcsek, hogy ezeket az ismereteket elsajátítsák, és a gyakorlatban fel is használják.”
Dr. Szeles Péter docens, tanszékvezető-helyettes, a Magyar PR szövetség alapítója, a Magyar PR szövetség elnöke

ADATLAP:

  • Cím: Vendéglátás-marketing
  • Szerző: Vaszari Tamás
  • Terjedelem: 354 oldal, 26 fejezet
  • Borító: keménytáblás
  • Kötés: cérnafűzött
  • Kiadó: Gasztrotop Kft./MSPR Üzleti Iskola Kft.
  • Bruttó fogyasztói ár: 4800 Ft.

TARTALOMJEGYZÉK:

  • 1. fejezet: Új szemlélet a vendéglátásban
  • 2. fejezet: Hol kezdjünk új vállalkozásba? A helyszínválasztás
  • 3. fejezet: Marketingkoncepció a vendéglátásban
  • 4. fejezet: Az étterem piaci lehetőségeinek meghatározása
  • 5. fejezet: A marketingelemzés folyamata
  • 6. fejezet: Környezetanalízis
  • 7. fejezet: A marketingelemzés közege
  • 8. fejezet: A vendégek vizsgálata marketingszempontból
  • 9. fejezet: A célpiac nyújtotta lehetőségek
  • 10. fejezet: A marketing-stratégia kialakítása
  • 11. fejezet: Termékpolitika
  • 12. fejezet: Márkaépítés a vendéglátásban
  • 13. fejezet: A marketingszempontból ideális étlap és teríték
  • 14. fejezet: Kiegészítő bevételi lehetőségek, avagy miket árulhat még egy étterem?
  • 15. fejezet: Árpolitika
  • 16. fejezet: Értékesítési politika
  • 17. fejezet: Marketing-kommunikációs politika
  • 18. fejezet: A reklám
  • 19. fejezet: Reklámhordozók
  • 20. fejezet: Személyes értékesítés
  • 21. fejezet: Forgalomnövelő vezetési technikák
  • 22. fejezet: Fogyasztásösztönzés
  • 23. fejezet: Közönségkapcsolatok
  • 24. fejezet: Szakkiállítások
  • 25. fejezet: A cég arculata
  • 26. fejezet: Szervezés és kontrolling a marketingben

​Megrendelem


Az ügyfélszolgálat művészete

Kovács Tünde: AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MŰVÉSZETE Kézikönyv - ELFOGYOTT!

Ez a könyv azon cégek, szervezetek felsővezetőinek, ügyfélszolgálati vezetőinek illetve munkatársainak szól, akik hidat építenek saját szervezetük és ügyfeleik között.

A szerző, Kovács Tünde több, mint húsz éve foglalkozik emberekkel, ügyfelekkel. Tíz évig a munkája része volt a közvetlen ügyfélszolgálat, majd olyan tréning jellegű képzéseket dolgozott ki, és tart ma is, amelyeken rendszeresen részt vesznek az ügyfélszolgálat különböző területén dolgozó szakemberek.

A hatékony ügyfélszolgálat alapja a szakmai felkészültség. Kell azonban valami plusz ahhoz, hogy az ügyfélszolgálatokban dolgozók munkájukat hosszú időn keresztül sikeresen, önmaguk és mások megelégedésére tudják végezni. Ez a plusz az ügyfélszolgálat, az ügyfelekkel való kapcsolattartás és bánásmód művészet szintre emelése.

A könyv fejezetei egyszerűen, logikusan világítják meg azokat az összefüggéseket, amelyek az esetek egyediségének tengerében segítenek egyedi megoldásokat találni. Ennek során az olvasót, aki ügyfélszolgálati feladatokat lát el, az állandó változások és alkalmazkodás világában hozzásegíti a helyzet- és személyiségfüggő viselkedés elsajátításához is. 

ADATLAP:

  • Cím: Az ügyfélszolgálat művészete (2. bővített kiadás)
  • Szerző: Kovács Tünde
  • Terjedelem: 255 oldal, 9 fejezet
  • Típus: kézikönyv
  • ISBN: 978-963-06-7087-6
  • Kiadó: Gasztrotop Kft./MSPR Üzleti Iskola Kft.
  • Bruttó fogyasztói ár: 5500 Ft.

TARTALOMJEGYZÉK:

  • 1. fejezet: Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélszolgálatban
  • 2. fejezet: Kapcsolattartási formák az ügyfélszolgálat során
  • 3. fejezet: Kommunikáció az ügyfélszolgálatban
  • 4. fejezet: Ügyféltípusok és a velük való együttműködésünk
  • 5. fejezet: A problémamegoldás gyors és hatékony módszerei
  • 6. fejezet: Kifogások és reklamációk kezelése
  • 7. fejezet: Ügyfeleink tájékoztatása
  • 8. fejezet: Telefonos ügyintézés
  • 9. fejezet: Stresszhelyzetek kezelése

Az ügyfélszolgálat művészete című kézikönyv napjaink időszerű szakkönyve. A felhalmozott ismeretek alkalmazásához Paul Valery aforizmájával kívánunk sok sikert:

"Aki nagy dolgokat akar alkotni, annak alaposan el kell mélyednie a részletekben."

​Megrendelem


INGATLANBEFEKTETÉS ÉS MENEDZSMENT

Megtakarításait ingatlanokba fektetné?

E könyvből megtudhatja, hogy az ingatlanpiac milyen lehetőségeket rejt magában, a kapott információk felhasználásával pedig kiválaszthatja az Ön számára legmegfelelőbb tevékenységet.

Az Ingatlanbefektetés és menedzsment című könyv komplexen vizsgálja az ingatlanszektort, amelynek során bemutatja az egyes ágazatok működését. Ennek során arra is kitér, hogy a piaci szereplők miként maximalizálhatják az iparágban elérhető profit mértékét. A fejezetek részletesen tárgyalják az ingatlanbefektetés, az ingatlanfejlesztés, a forgalmazás és az üzemeltetés területeit.

Ez a könyv egyben kitekintés is. Bemutatja a világban zajló folyamatokat, ingatlanpiaci tendenciákat, miközben a magyar piac sajátosságairól sem feledkezik meg. Pontosan ez az, ami az olvasott információkat hitelessé és a mindennapokban használhatóvá teszi.

Az ingatlanok, amelyekben élünk és dolgozunk, meghatározzák mindennapjainkat, életminőségünket. A társadalom egyes tagjait azonban a terek, épületek nemcsak kiszolgálják, hanem számukra egyben a munkájuk, hivatásuk tárgyát is jelentik. Ez a könyv az ő munkájukról szól.

ADATLAP:

  • Cím: Ingatlanbefektetés és menedzsment
  • Szerző: Vaszari Tamás
  • Terjedelem: 260 oldal, 11 fejezet
  • Típus: szakkönyv
  • ISBN: 978-963-08-4328-7
  • Kiadó: MSPR Üzleti Iskola Kft.
  • Bruttó fogyasztói ár: 4800 Ft.

Tartalomjegyzék

  1. Fejezet: Az ingatlanpiac működése       
  2. Fejezet: Az ingatlanpiaci és a tőkepiaci befektetések összehasonlítása
  3. Fejezet: Az ingatlanpiac szereplői
  4. Fejezet: Az ingatlanpiac szegmensei
  5. Fejezet: Az ingatlanbefektetések előkészítése
  6. Fejezet: Az ingatlanok értékmeghatározása
  7. Fejezet: Ingatlanvásárlás
  8. Fejezet: Ingatlanfejlesztés
  9. Fejezet: Portfólió-építés
  10. Fejezet: Ingatlanüzemeltetés
  11. Fejezet: Ingatlanértékesítés

​Megrendelem